Wednesday, May 24, 2017

Pemuda Ini Tertekan Ada Orang Dengki Sebar Nombor Telefon Dalam Grup 'Gersang'


Perjalanan hidup ini sememangnya penuh dengan ranjau berduri. Di mana-mana sahaja, pasti ada golongan manusia yang busuk hatinya dan tidak boleh melihat kesenangan orang lain.

Lebih teruk lagi, bukan sekadar dengki malah ada yang sanggup melakukan perkara keji semata-mata untuk kepuasan hati.

Baru-baru ini, seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Mohd Hamizan mendakwa dirinya telah menjadi mangsa perbuatan khianat apabila nombor telefonnya disebarkan di grup Facebook dan juga di dalam tandas pusat beli-belah.


Menurut Hamizan, nombor telefon beliau telah disebarkan bersama sekeping gambar gadis seksi di dalam sebuah grup "gersang" di Facebook.

Mangsa yang merupakan peniaga atas talian mengesyaki perbuatan khianat itu dilakukan oleh pesaingnya yang tidak berpuas hati dan ingin melingkupkan perniagaannya.

Semenjak nombor telefonnya tersebar luas di grup itu, beliau sering menerima mesej dan panggilan oleh pelbagai individu misteri yang ingin berkenalan dengannya.



Bukan sekadar itu sahaja, Hamizan juga memberitahu bahawa beliau turut menerima banyak mesej bertanyakan tentang kereta wira. 

Mangsa mengakui merasa tertekan dengan kejadian yang menimpa dirinya. Bagaimanapun, tidak dinyatakan pula sama ada laporan polis sudah dibuat ataupun tidak. - www.kakishare.my
loading...

Artikel Terkait

Pemuda Ini Tertekan Ada Orang Dengki Sebar Nombor Telefon Dalam Grup 'Gersang'
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email